Egyéb képzéseink
Jelenleg nincsenek hirdetve önköltséges képzéseink.
Minőségbiztosítás:
- A Debreceni Szakképzési Centrum minőségpolitikája
- A Debreceni Szakképzési Centrum minőségcéljai
- Külső értékelés
Támogatott és önerős képzéseink:
- Megvalósult és folyamatban lévő képzések
- Megvalósult és folyamatban lévő képzések
- Nyilvántartásba vett képzések
Panaszkezelés:
A panaszkezelés lehetőségéről illetve a panaszkezelés folyamatáról ügyfeleinket a felnőttképzési szerződés megkötése előtt tájékoztatjuk.
Felnőtt hallgatóink sérelem esetén az oktatóhoz, az ügyfélszolgálati munkatárshoz, a felnőttképzési osztályvezetőhöz, illetve a szakmai vezetőhöz egyaránt fordulhatnak, aki a panasztételt szóban vagy írásban egyaránt köteles befogadni.
Panasz elektronikus levélben is benyújtható.
A „Panaszlap” kitöltése minden esetben kötelező, melyet vagy a résztvevő (írásbeli panasz), vagy az iskolánk munkatársa (szóbeli panasz) tölt ki két példányban (egyik lehet fénymásolat), és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz benyújtását, illetve befogadását.
Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az iskola munkatársa kitölti a Panaszlapot, és csatolja hozzá a panaszos beadványát.
A szakmai vezető a panaszt – jellegétől függően – kivizsgálja, egyeztet az érintettek között, a kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a Panaszlapon, és ellátja aláírásával. Az intézkedés eredményéről a panaszosnak írásban kell visszajelezni, ennek felelőse a főigazgató.
A panaszlapok sorszámozott formanyomtatványok, megőrzésük csatolt mellékleteikkel együtt 5 évig kötelező.
A panaszkezelés részletes szabályozását a Debreceni Szakképzés Centrum 2015. július 1-én kiadott Minőségbiztosítási Kézikönyve tartalmazza, mely nyomtatott formában a DSZC Felnőttképzési Osztályán tekinthető meg.
A panaszkezelési formanyomtatvány kérhető személyesen a 4027 Debrecen, Fokos utca 12. szám alatti központban, az 52/437-311-es telefonszámon, vagy a dszc@dszc.hu e-mail címen.